På Telenors nettsider står det onsdag ettermiddag:

– Vi har dessverre fortsatt problemer med vår T-We-tjeneste. Feilrettingen tar lengre tid enn vi hadde forventet. Vi vil derfor beklage på det sterkeste for kunder som er berørt av dette. Vi vil forsikre om at det å få alle T-We tjenestene tilbake har vår høyeste prioritet, og vi har store ressurser som jobber med å rette feilen.

Direkte-TV skal fungere som normalt via T-We-boksen, men øvrige funksjoner som Start forfra og T-We-apper fungerer ikke. Telenor ber kunder om ikke å skru av og på strømmen (restart) på dekoderen mens feilsituasjonen vedvarer.

Kundeservice kan dessverre ikke hjelpe noe ytterligere, men vi holder våre Facebook-sider oppdatert. Vi beklager på det sterkeste, melder Telenor.

Onsdag skriver Telenor at det dessverre ikke noe nytt rundt feilsituasjonen.

– Nå har dette tatt lang tid, og vi forstår frustrasjonen for at det fortsatt ikke er løst.

Kommunikasjonssjef Anders Krokan i Telenor sier til Tek.no de jobber for fullt med å løse problemet.

– En enkel versjon er at det er en IT-systemfeil. Vi lokaliserte feilen raskt, men kompleksiteten gjør at det er en tidkrevende prosess å gjenopprette normal drift, sier kommunikasjonssjef Anders Krokan i Telenor til Tek.no.